Stefan - 2010-12-05 17:06:25

Tu można stworzyć dwie Karty Super Mocy! Trzeba od razu tworzyć dwie KSM bo jak stworzycie tylko jedną to drugiej już nie będzie można!
Nazwa:
Co robi:

Stefan - 2010-12-05 17:26:53

Nazwa:Podniebny Atak Pyrusa(tylko dla Inferno)
Co robi:pozwala na wprowadzenie na pole kolejnego bakugana i gdy poziom mocy bakugana przeciwnika wzrasta Inferno też a gdy poziom spada Inferno przeciwnikowi także(nie da sie zablokować ani zniszczyć)

Nazwa:Dual Maxus Pyrus(tylko dla Maxusa pyrusa)
Co robi:odłącza sie od skrzydeł Inferno i staje sie oddzielnym bakuganem z poziomem mocy równym [350]

Zaikoski - 2010-12-05 18:57:24

Nazwa:Ognisty Miecz(tylko dla Pyrusowy Wojownik)
Co robi:Zwiększa moc naszego wojownika o 50pkt. a moc przeciwnika spada o 100pkt.

Nazwa:Żelazna Zbroja(tylko dla Pyrusowy Wojownik)
Co robi:Zwiększa moc naszego wojownika o 100pkt.

Stefan - 2010-12-05 19:09:58

OK

Volt - 2010-12-06 17:03:24

Gwara Darkusa:(tylko dla Darkusa Baronoida MK2)odłącza sie od skrzydeł Baronoida i zwiększa swój poziom mocy o 100 punktów mocy i atakuje przeciwnika kulą ognia darkusa która powoduje obniżenie poziomu bakugana przeciwnika o 150 punktów

Połowa Darkusa:(tylko dla Baronoida)zwiększa swój poziom mocy o połowe(można jej użyć tylko gdy Baronoid ma nie więcej niż 500 punktów mocy)

Stefan - 2010-12-06 19:10:05

OK

Dan Kuso - 2010-12-11 21:22:04

Pole Deathoida:(tylko dla Deathoida)zwiększa moc o 150 punktów mocy wszystkie bakugany gracza który użył tej karty a przeciwnik traci 100 punktów mocy

Mina Śmierci:(tylko dla Deathoida)powoduje deaktywację i blokadę wszystkich KSM przeciwnika i za każdą deaktywowaną KSM Deathoid orzymuje 120 punktów mocy(nie da sie zablokować ani zniszczyć)

Stefan - 2010-12-11 21:53:36

OK

BaRdzo:)FaJnY - 2010-12-13 10:05:17

Wygrana przeciwnika- dodaje mi 200 i odejmuje 200.

Błyskawica zielonych Iskier- dodaje 400pkt.

Stefan - 2010-12-13 17:24:37

ztymi KSM to przesadziłeś!
1 KSM dodaje 200 a odejmuje 100
2 KSM dodaje 300

oskar - 2010-12-18 13:33:28

1. Bratnia Dusza - nabiera takiego samego poziomu mocy jak przeciwnik.
2. Krótkie szczęście - dodaje bakuganowi przeciwnika 100 pkt mocy, ale natychmiast traci ich połowę (Przykład: ma 350 pkt mocy, używam karty, wiec na chwilę ma 450, ale już potem 225).

igor1g - 2010-12-30 15:26:50

super drago: (tylko dla drago

sheaker - 2011-03-15 08:18:08

ognista ściana:powiększa moc bakugana o 200 pkt mocy i uniemożliwia przeciwnikowi użycie kart super mocy.

kopuła:dodaje 400 pkt mocy

www.dreamteampoland.pun.pl www.ethersagaonline.pun.pl www.lekarski3.pun.pl www.rosyjski.pun.pl www.travian.pun.pl